Įspėjame, kad šioje demotyvacijoje pateikiama informacija, skirta asmenims nuo 18 metų,
kurie pagal galiojančius LR įstatymus turi teisę naudotis tokio pobūdžio informacija.
Jei Jums nėra 18 metų, prašome neatidaryti šio puslapio.
Atidarydamas šį puslapį, Aš patvirtinu kad: Man jau yra 18 metų. Vaizdinė ir grafinė informacija bus skirta tik mano asmeniniam naudojimui ir saugoma nuo nepilnamečių.
Teksto suvokimas - - Kiekvienas tekstą suprantame skirtingai
Demotyvacija.lt primena:Duomenys, publikuoti demotyvacija.lt tinklalapyje yra tinklalapio nuosavybė ir negali būti kopijuojami, platinami, perpublikuojami, dekompiliuojami ar kitaip platinami be išankstinio raštiško tinklalapio savininkų ar duomenų autorinių teisių savininko sutikimo. Modifikavimas ar neleistinas naudojimas pažeidžia autorių intelektualinės nuosavybės teises į duomenis.
Demotyvacija.lt leidžia publikuoti turinį pasinaudodami aukčiau pateiktais kodais juos nemodifikuojant.
Nevarykit ant mokytoju del teksto suvokimo. Yra programa, kad turi but tekstas su klausimais ir atsakymais. Belekoks idiotas suranda googlej kieno nors teksta, sugalvoja klausimus, sugalvoja atsakymus, atspausdina ir liepia mokytojam taip aiskint. Nors totaliai tokiu atsakymu nera, bet vistiek turi juos sugalvot is oro.
Analize kitas reikalas, bet nieks neliepia jos rasyt. Imi rasini, pezi nesamones ir psio.
Autoriai kartais kuria, bet neturedami kazkokios uzsleptos minties,nes as manau ju noras sudominti skaitytoja, o ne supykdyti kazkokiais teksto suvokimais, kurie suvokiami skirtingai...
#6 atsigauk, o koks tikslas ten gilintis, yra ir naudingesniu dalyku be tu teksto suvokimu, koks tikslas skaityti knygas, jei jas visi supranta savaip...
Kaip mane nudžiugino, kad man nesiseka teksto suvokimas... Bet šiaip tai aš ir pastebejau, kai rašau taip, kaip iš ties galvoju- gaunu lievą pažymį, o kai bandau rašyt mokytojos mintimis visai kitas reikalas. Tik gaila, kad per velai tai supratau ;D
Na bet tiesa. Per teksto suvokimą jau kažin kiek laiko nustojau mąstyti, ką norėjo pasakyti autorius ir ėmiau galvoti, ką mokytojai nori, kad pamatyčiau.
teksto suvokimas gerai, bet neįmanoma jo obektyviai įvertinti, ir kad gautum gerą pažymį reikia ne parašyti kaip tu tekstą suvoki, o atspėti kaip jį suvokia mokytoja.
#6 asILE, tas teksto suvokimas ar analizės tegul būna, bet tuomet autorius arba mažiausiai 50 "mokytojų" tegul vertina ir veda vidurkį arba iš viso tegul nevertina. Kaip tu gali vertinti kažkieno mintis? Čia visiškas absurdas. Tik robotui gali nurodyt kaip galvot.
Kad ir kaip stumtumet ant suvokimu ir interpretaciju, kad ir kaip dziaugtumetes jog jas isims cia ateinanciu metu, bet, kad analizes privercia MASTYTI ir gilintis i kurini is menines puses tai turetumet pripazint. OK norima perdaug ir pan, bet ieskot simboliu ir suprast perkeltine prasme parasyta teksta nebutu sunku jei skaitytumet paprasciausiai daugiau...
Nuo 2012m. išims iš egzamino interpretacijas ir teksto suvokimą. Buvo toks įvykis, kad pačiam autoriui davė klausimus iš jo kūrinio ir jis į pusę jų net neatsakė. Tai gaunas, kad mums tenka ieškot prasmės ten, kur jos paprasčiausiai nėra:)
#2 Del nacionalistines propagandos puikiai pastebeta, bet is kitos puses, tokie teksto suvokimai padeda pamastyt apei savo kultura, rimciau i ja pazvelgt, o to ypač reikia, nes dabar jaunimas atitrukes nuo savo kulturos visiskai...
Autorius galbut ir turi kazkokia uzslepta minti, bet ne kiekviename zodyje. Kaikurie autoriai sako, kad ju kuriniuose nera net puses to, ka ten nori pamatyti musu ministerija. O teksto suvokimai pas mus.... Tiesa pasakius atsivertus egzamininius suvokimus jie siek tiek padvelkia nacionalistine propaganda.
Grynai išmįslas ten, dar pastebėk tokius dalykus, atpažink.. Garantuoju, pusę sukuria mokytojos, autorius gal ir paslėpęs kažką, bet jau gal ne ant kiekvieno žodžio ar raidės.
Analize kitas reikalas, bet nieks neliepia jos rasyt. Imi rasini, pezi nesamones ir psio.