Įspėjame, kad šioje demotyvacijoje pateikiama informacija, skirta asmenims nuo 18 metų,
kurie pagal galiojančius LR įstatymus turi teisę naudotis tokio pobūdžio informacija.
Jei Jums nėra 18 metų, prašome neatidaryti šio puslapio.
Atidarydamas šį puslapį, Aš patvirtinu kad: Man jau yra 18 metų. Vaizdinė ir grafinė informacija bus skirta tik mano asmeniniam naudojimui ir saugoma nuo nepilnamečių.
Demotyvacija.lt primena:Duomenys, publikuoti demotyvacija.lt tinklalapyje yra tinklalapio nuosavybė ir negali būti kopijuojami, platinami, perpublikuojami, dekompiliuojami ar kitaip platinami be išankstinio raštiško tinklalapio savininkų ar duomenų autorinių teisių savininko sutikimo. Modifikavimas ar neleistinas naudojimas pažeidžia autorių intelektualinės nuosavybės teises į duomenis.
Demotyvacija.lt leidžia publikuoti turinį pasinaudodami aukčiau pateiktais kodais juos nemodifikuojant.
Turiu as a4 jau gan senai, pakaba?.. normali ta pakaba pas drauga 70lt restauracijai ir daugiau bedu nera, 1.8 motoras? nera galingas (92kW) bet ir neuzmusamas, net nesu girdejas kad kam butu su siuo varikliu bedu, kebulas? arba man pasiseke ar dar kazkas, bet 1996 is rudziu beveik nera jei neskaitysim tos kuri ant galinio valytuvo, yra vienoj vietoj ilinkes kebulas bet ten rudys tikrai nenori islyst.
#10 Kodėl būtinai vokiškų? Dar yra nemažai gyvų ir ilgai nemirsiančių japonų (mazda 626 GD ir GE kartos, 323 BA karta, toyota carina, mitsubishi galant, carisma) prancūzų (peugeot 605, renault R19, R21), švedų (volvo 440/460, 850, saab 9000). Tai senos mašinos, bet jos vis dar puikiai rieda. Tai kam ant jų stumt?
Pažiūrėsim, kaip atrodys dabartiniai kibirai su belenkiek elektronikos ir iki beprotybės galios ir ekonomijos prasme iškastruotais varikliais po 20 metų tarnavimo ir bent pusės limono ridos. Antrą golfą su nostalgija prisiminsit.
Beje, pabandykit šiandien pardavime surast gerai užlaikytą MB W124 arba audi C3 leistarankę. O kai (jei) surasit, atkreipkit dėmesį į kainą. Ir kas įdomiausia, tokios mašinos nuperkamos labai greit, per daug nesiderant. Kažin, ką apie tai "tikri bachūrai" pasakytų?
o tap, paliesta viena is jautriausiu "rimtu bachuru" vieta - uzstumta ant vokiskos masinos. ne esme kad nei traukia, nei grazi, nei prabangi, svarbu gi kad audi...
Kaip ir kiekviena mašina reikalauja priežiūros, a4 silpnoji vieta važiuoklė, bet laiku tvarkant, ir važinėjant normaliais keliais, labai didelių problemų neturėsi.
#6 Šitos C4 pergyveno jau ne vieną kibirą, pergyvens jūsų visas tiuningines 2000+ metų BėeMWė, golfus, civikus bei kitas skarbonkes ir tik tada lėtai ir labai nenoriai pradės rūdyti. Nes jos buvo pagamintos tarnaut žmogui ir atlikt savo funkciją, o ne gražiai atrodyt ir uždirbinėt bapkes visokiems vadybininkams, dileriams, garantiniams bei kitiems darmajedams.
Kada nors jūs, prisiminę visas ceškes, beškes, silkes, būlkas, 2/3 guolius ašarą brauksit ir anūkams pasakosit istorijas, kaip dviem raktais ir plaktuku remontuotini vežimai po milijoną kilometrų prasukdavo. Va tada ir pasižiūrėsim, kas kieme stovėdamas rūdija ir kieno stabdžių kaladėlių keitimas dvi algas kainuoja.
Pažiūrėsim, kaip atrodys dabartiniai kibirai su belenkiek elektronikos ir iki beprotybės galios ir ekonomijos prasme iškastruotais varikliais po 20 metų tarnavimo ir bent pusės limono ridos. Antrą golfą su nostalgija prisiminsit.
Beje, pabandykit šiandien pardavime surast gerai užlaikytą MB W124 arba audi C3 leistarankę. O kai (jei) surasit, atkreipkit dėmesį į kainą. Ir kas įdomiausia, tokios mašinos nuperkamos labai greit, per daug nesiderant. Kažin, ką apie tai "tikri bachūrai" pasakytų?
Kada nors jūs, prisiminę visas ceškes, beškes, silkes, būlkas, 2/3 guolius ašarą brauksit ir anūkams pasakosit istorijas, kaip dviem raktais ir plaktuku remontuotini vežimai po milijoną kilometrų prasukdavo. Va tada ir pasižiūrėsim, kas kieme stovėdamas rūdija ir kieno stabdžių kaladėlių keitimas dvi algas kainuoja.