#7 Esmė tame, kad toks šūdas už vairo gali avarijoje sužaloti arba nužudyti nekaltus žmones, kurie buvo kitoje mašinoje, ant dviračio arba apskritai pėsti.
Sakoma, kad už klaidas reikia mokėti. - Tik, kodėl už svetimas..
Anonimas
prieš 4406 d.
Atsakyti
Anonimas
prieš 4979 d.
Atsakyti
taipat buna klaida sesti su idijotasi y ta pacia masinajuk niekas nevaro vazioti kartu su girtu, arba su erliu uz vairo
Anonimas
prieš 4999 d.
Atsakyti
2# manau čia norėta pasakyti apie tuos vairuotojus, kurie sėda prie vairo išgėrę, arba tie, kurie nori pasirodyti "kieti" ir "varinėja" visu greičiu nė negalvodami apie pasekmes.
Anonimas
prieš 4999 d.
Atsakyti
www.facebook.com/video/video.php?v=206551696023076
Anonimas
prieš 4999 d.
Atsakyti
#2 tikiu kad teisingai pasakiai bet labai jau tingiu skaityt :/
Anonimas
prieš 4999 d.
Atsakyti
#2 labai teisingai issakyta!
Anonimas
prieš 4999 d.
Atsakyti
Aha, ne visada būna svetimos su tais dviratininkais. Kiek kartų nukirsti tokie, kur naktį nei atšvaitų, nei liemenės mina užmiesčio neapšvietu keliu. Tokius pamatai likus 15-20metrų... Taip, kad nereikia. Ir visada visi ant vairuotojų suverčia, nors net ir įstatymas išteisina. Ir už vaikus, kur tiesiai prieš mašiną į gatvę išbėgo, ir už pėsčiuosius, kur naktį be atšvaitų keliu ėjo, nes šalikele nepatogu ir už dviratininkus, kur velniai žino, ką ant kelio darė. Apskritai, kas per "kritinė masė"? Visiškai nesilaiko taisyklių. Dviratininkų kolona turi važiuoti vienas paskui kitą kaip galima arčiau dešniojo važiuojamosios dalies krašto ( ne šalikėle, astfaltu, bet po viena ) o ten visą kelią užblokuoja, po tris gretimai važiuoja, pravažiuot neįmanoma. O nukals kas nors ir visi rėks - vairuotojas kaltas. Nesakau, kad nebūna, jog vairuotojo kaltė, bet kiekvienas apie savo sauguma turi pirmiausiai pagalvoti, o būti matomam kely - vienas svarbiausių faktorių.
Tipo
prieš 4999 d.
Atsakyti
True....
Naujausi demotyvatoriai |